Dumboll!
Monday, June 11, 2007
Behöver plugga regält. Sista veckan i skolan, tror jag ialla fall. Försöker koncentrera mig. Spyr på dötrista uppgifter och inkompitenta lärare. Förbannad. Försöker säga till mig själv att fokusera all energi på läxorna istället för att bli sur men det går inte.
Livet annars, Nanowo behöver fortfarande en ny kompis. Den som jag försökte med var inte en trevlig prick utan fick flytta tillbaka till sin familj. Varmt o mysigt ute, trots att kroppen inte riktigt vant sig vid det än. Åkt inlines, låtit bli att ha sönder min cykel helt när jag kört genom skogen i hög fart och promenerat omvartannat. Utomhus! Frågan kommer upp igen, Vad fan gör jag i Sverige? Kallt, jävligt och numera blått! Ryser
Ikväll är det hur som helst fira som gäller, massa problem har löst sig för Kazai och Cava+hallon+macadam är inlandlad. Hoppas jag kommer upp till skolan imorron. Ännu en dag av snurrpetter som inte förstår ens frågor.

Nytt vapen: Mp3 spelaren. Man kan inte bara beväpna sig med musik utan kan även spela in lärarnas misstag och vad de sagt.

Dagens citat: "Bara för att man skaffat unge betyder inte det automagiskt att du har utsläppsrätter till den!" jag om mina grannars ungar som tycker det är väldigt roligt att skrika utomhus.

Dagens 2 youtube som behövs tillsammans:

This entry was posted on Monday, June 11, 2007 and is filed under , , , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments: