Det är bankens fel
Tuesday, October 31, 2006
Hade tvätt tid men eftersom allt höll på at torka kände jag mig duktig och utnyttjade tiden. Alltså, jag åkte till skolan, hyrsesvärden och baken. Men banken i kungsängen är inte en föreningssparbak fick jag svar på idag igen. Trotts att de har den fula kronan som symbol, nej baken i kungsägen heter klyftigt nog "Sparbaken i Enköping". Mycket intressant.

Så jag satte gasen i botten och körde till Jakobsberg. Där har de en bank med rätt namn, ja till och med det nya fula namnet. Men se deras bankomater var trasiga och eftersom jag i min enfald lyckats skaffa mig ett visa kort och nu, tre vekor senare, äntligen kommer iväg till baken så kan de alltså inte hjälpa mig. Går därifrån efter att jag rykt åt mig korten och skällt ut dem ordentligt. Inte mitt fel att deras teknik är trasig och att de har dåliga öppentider, på det svarade han att de faktiskt hade öppet till sex en dag i veckan. Wow!

Och självkalrt kom jag försent till tvätten...
| |
This entry was posted on Tuesday, October 31, 2006 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments: