Frost
Thursday, November 02, 2006
Det känndes som om hela jag frös till när stormen härjade som värst igår. Snön yrde runt mig och flera timmar senare i varma torra kläder så var fortfarande känslan av frost kvar på insidan. Kalla händer och fötter. Hela året brukar jag alltid gnälla lite på att jag fryser, vilket jag ofta gör, men på vintern blir det naturligtvis ännu värre.

Jag lyckades för övrigt aktivera min bankkort efter att jag åkt till ett tredje kontor där de dels sa att "Sparbanekn i Enköping" som ligger i Kungsängen ska kunna hjälpa mig med sånna här saker och att jag bara kunde ha ringt telefonbanken så hade de hjälpt mig med allting. Men ha! Jag fick rätt!

När jag kom till min första men klassens andra veckas lektion igår så visade det sig att de hade prov, eek! Men eftersom den här kursen bara är en repitering utav den förra, i alla fall enligt mig, så var provet ganska enkelt. Gällde bara att komma ihåg alla funktioner i word. Går något så tråkigt som programhantering men hur brukar man säga? Pengar luktar inte och kanske inte påäng gör det heller.

Dagens första äventyr blir att byta däck på bilen i minusgrader. Och hur glad gör det mig på en skala?
| |
This entry was posted on Thursday, November 02, 2006 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments: