Back to life, back to reality
Thursday, November 16, 2006
Då var den bästa månaden i mitt liv slut. Spelet är slut och den grå verkligheten blir hotet istället för de grå. Sitter inte längre klistrad i EVP riggen (bilden visar britsen längst nere i gropen) för att göra episka beslut och tyda meddelanden från andra sidan. Räddar inte längre världen genom Henrik von Zeipels blotta existens, enligt honom var det ialla fall så.

Det är bara jag här i mitt huvud. Minnen snurrar runt och verkligheten känns absurd. Kanske är det nu den riktiga kampen börjar. Kampen mot den grå vardagen istälet för den grå fienden. Mörkret har stridigt väl men motangreppet kommer nu, ljusterapi!

Har upplevt, sett, varit med om så vansinigt mycket på så kort tid. Gråtit, skrikit, skrattat. Lajvat mer än någonsin tidigare. Dessutom har jag spenderat (ohälsosamt?) mycket tid nere i R1, kärnreaktorn under tekniska högskolan där vårat väldigt hemliga högkvarter låg. Bättre stämningsförhöjare är nog svårt att hitta. SVD skrev till och med en artikel om oss!

Årets spel: Prosopopeia
Veckans nya musik: AFI - Decemberunderground
Dagens tanke: Vart tog solen vägen?

(Låter mig inspireras, snor och härmar. Men det är ett snyggt sätt att avrunda ett inlägg på)
| |
This entry was posted on Thursday, November 16, 2006 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments: