Nine Inch Nails!
Tuesday, April 10, 2007
Gissa vilken söndagens konsert var? Du får tre försök på dig...

Morsan var här från över långhelgen och som 50 års present blev det Nine Inch Nails. helt underbart och precis i rätt anda. Trent var lika duktig som vanligt tyvärr sög arenan. Anexet precis som tidigare erfarenheter har inte blivit bättre, framförallt inte när man är kort. Tycker inte det brukar vara ett så jobbigt problem men nu var scenen för låg, ljudet för dåligt eller så kanske alla runtomkring mig gått på växtnäring. Hur som helst vart det en riktigt lyckad kväll och låtarna ringer fortfarande i öronen på mig.

Veckan har varit tuff och den här blir inte bättre. Geografiprov idag men inget direkt svårt, spydde ut mig all möjlig fakta och resonomang på 5 frågor som tog mig 20 A4. Tror jag lyckades få med allt. Ett geografiarbete, ca 5 mindre uppsattser, minst 6 tavlor och teckningar skall vara klart senast på söndag kväll. Jobb, obligatorisk skolutflykt, träning och läkarbesök är inplanerade. Spännande uppgift att hitta tid för sömn och det sociala livet eller sverok får helt enkelt vänta. Puh!

Lyckades måla en tavla igår, blev faktiskt riktigt nöjd! Ena skolan kräver bilder av verkligheten och orginalen. Gah! Bara att ligga i med andra ord. Hopplöst ju!

Månades Konsert: Nine Inch Nails
Dagens födelsedags barn: Morsan

This entry was posted on Tuesday, April 10, 2007 and is filed under , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

1 comments:

On Friday, April 13, 2007 at 7:00:00 PM GMT+2 , Anonymous said...

Tack för senast! Jag älskar dig jätte mycket!
Kram morsan