Chris konst
Saturday, September 29, 2007
Internet äter timmar lika illa som Tvn men det känns som man får ut något av det mer än total braindead tid hursom. Tiden rullar på. Såren läker inte utan knuffas våldsamt under mattan och glöms bort. Parkeringsplatsen är fortfarande lika ekande tom och löven faller runt omkring mig.

Dagens mest passande låt: Säkert - allt som är ditt


Gårdagens citat: "Nå, hur känns det att vara vuxen då?" - Ale när han ser mig i kostym och högklackat inför "Afterwork". Ett förlajv till nästa helgs Tallin kick-off lajvresa. Kommer bli grymt!
Fotokonst på hög nivå: http://www.svenprim.com/
Dagens Youtube: En gammal klassiker som aldrig förlorar sin edge. Pratade om den i skolan i fredags, helt enkelt grym videokonst. Tack Chris Cunningham!

Han har även gjort dessa videos:
Björk - all is full of love
Madonna - Frozen
Alla har blivit personliga favoriter för mig.
This entry was posted on Saturday, September 29, 2007 and is filed under , , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

1 comments:

On Friday, October 5, 2007 at 8:46:00 AM GMT+2 , Anonymous said...

Ingenting går upp mot lite verklighetsflykt... Själv så har jag mitt wow!