Salig
Monday, July 03, 2006
Post-lajv-koma.Identitets problem. Förkyld. Det var helt enkelt vansinigt roligt. Det kommer inte att bli mitt sista medeltidslajv. Inte en chans. När det slutade ville jag fortsätta. Vill ut i skogen nu och fortsätta. Inljav-bönerna har ettsat sig fast i hjärnan och kännslan av lycka sprids fortfarande i kroppen när jag tänker på dem. (Det här tillståndet är inte farligt utan det går jag igenom efter varje lajv, mer eller mindre. Desstå bättre lajvet var, desstå svårare är det att rolla av. Min roll Biskop Ines sitter till stor del kvar på hjärnan.) Kastaria överaskade mig. Trodde inte att jag skulle få det så roligt. Kommer försöka sammanfatta mina upplevelser på Kastaria och Hultsfred så snart mitt huvud slutat snurra. Är fortfarande i en annan värld.
| |
This entry was posted on Monday, July 03, 2006 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments: