Tomt
Tuesday, June 27, 2006
I huvet, så mycket att göra och så nära gränsen att jag bara blir tom. Sitter och stirrar. Glor. Får inget gjort och prioriterar bort. Nyser, snyter mig och stirrar igen. Fortfarande sjuk, fortfarande på pillerkur. Inget nytt på den fronten. Borde vara löjligt glad åt att det är lajv snart. Ska åka imorron och har saker kvar att göra. Egentligen brukar jag vara hur glad men hur stressad som helst såhär i sluttampen. Bli effektiv och göra allt som måste göras samtidigt. Men lajvet känns inte alls kul. Långt bort och kallt. Kommer frysa och det kanske har något att göra med att alla där inte är mina favoritmänniskor att umgås med även om det finns många kära återseenden och glada vänner. Ångest. Skuldkänslor och dåligt samvete för att jag bara stirrar. Orolig. Kommer allt att få plats i bilen? Kommer jag komma iväg alls? Hinner jag klart med allt? Vart ska jag börja? Tomt.
| |
This entry was posted on Tuesday, June 27, 2006 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments: