Total stress
Monday, June 05, 2006
Vart ska jag börja? Sticker på tisdag, den 13, till Hultsfred. Har massvis med saker att göra till lajvet då jag sticker den 25 juni till området. Men det är så mycket att jag inte ens vet vart jag ska börja. Känner mig bara handlingsförlamad. Är dessutom lite sjuk och ynklig på det hela. Gah!

Letar efter motivationen, la jag inte den här någonstans? Och hur var det nu, om man ska lära sig att flyga så måste man bara lära sig att missa marken? Då måste det vara ungefär likadant med stress, bara missa väggen?

Det gör det inte lättare att hela magen är sprängfylld med fjärlilar som virvlar runt i tid och otid. Mysigt men besvärligt. Eller som Björn Skifs sa för så många år sen som envist har gnagt sig fast i många av oss som växte upp på nittitalet, "Härligt, härligt men farligt, farligt"!
| |
This entry was posted on Monday, June 05, 2006 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments: