Modell för en dag
Sunday, June 11, 2006
Roligt koncept och framförallt att det inte är något köptvång på bilderna men man blir ju övertalad att köpa ändå. Men du får bara titta på bilderna jättekort och de mer eller mindre övertalar dig till att köpa dem sen. Min ekonomi ser kass ut men på faktura så köpte jag faktiskt en bild, motljus och ganska ok. Trodde jag i alla fall tills jag kom hem och märkte att den inte alls var så bra. Jaja, dumma misstag gör man förhoppningsvis bara en gång i sitt liv. Vilken tur att jag vägrade låta mig övertalas att köpa två bilder för 500kr. Hmm, vågar jag lägga ut bilden? Den var i alla fall skysst för att måla av senare när jag har tid.

Hur som helst så var det en mysig dag i roligt sällskap. Tidigare på dagen gick jag och bästisen för att köpa kläder åt honom och jag hittade självklart något till mig med. Som tack för hjälpen, eller bara för att han är så otroligt snäll, så fick jag en par jättesöta rosa bikinitrosor som passar till min ljusturkosa överdel. Nöjd och glad med dagen. Ett stort plus till solen, underbart väder hela dagen!
| |
This entry was posted on Sunday, June 11, 2006 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

3 comments:

On Friday, July 27, 2007 at 1:51:00 PM GMT+2 , Anonymous said...

För framtiden kan det vara värt att "schysst" stavas så eller möjligen "juste" stavas så och inte "skysst".

 
On Sunday, September 30, 2007 at 7:53:00 PM GMT+2 , Anonymous said...

Hahahaha. Detta är kul för den som är besserwisser här (vilket jag tycker är helt onödigt att göra då en blogg inte är ett svenskaprov) har SJÄLV stavat fel. Det stavas faktiskt Juste eller SCHYST, inte schysSt som den skrev. Kolla Saol.Kul va? :D
http://runeberg.org/uppsalla/0433.html

 
On Wednesday, October 17, 2007 at 5:40:00 PM GMT+2 , Anonymous said...

var gjorde du fotograferingen ?