Hemma igen...
Monday, June 19, 2006
... Hultsfred var helt fantastiskt trots att Coheed & Cambria och Korn ställde in. Festade, myste, hånglade och hade det helt enkelt underbart. Vaknade igår med ont i halsen men kämpade vidare ändå. Jag var ju den som skulle köra! Så jag satt i drag hela dagen medans kroppen skrek att jag skulle vila mig. Körde ifrån Hultsfred kl 11 och kom hem vid kl 18 på kvällen. Väl hemma så sjönk jag bara ihop. Nu mår jag lite bättre men jag har fått värmeslag och det var nära att jag behövde åka plingplongtaxi in till plåsterhuset. Utan bästisen hade jag inte klarat mig, han vakade över mig hela natten och tog hand om mig. Febern har gått ned och jag slipper de kalla och blöta handdukarna för tillfället. Ska vila mer nu, får inte se solen på ett par dagar.

Folket brevid oss hade ett camp som de kallade för "Mein Kamp" och senare beslutade de sig för att vi skulle bli hedersmedlemmar. På bilden syns vårat blommiga (jag är mycket stolt för att jag lyckades få det med blommor på) tält med spraytag på och den obligatoriska skräphögen som fanns överallt man tittade. (Obs, "Mein Kamp" var bara ett dåligt fylleskämt, i alla fall från våran sida, och inte menat illa eller rasisitsikt/nasistiskt på något sätt.)

Note to self: Byt mittbena i håret så att du slipper få den bränd.
| |
This entry was posted on Monday, June 19, 2006 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments: