Pencilinkur
Friday, June 23, 2006
Tredje gången gilt eller hur var det nu? Varför nöja sig med en när man kan få alla tre? Så nu sitter jag här, fortfarande svullen från värmeslaget, jätteförkyld och med en alldeles underbar urinvägsinflamation. Jippi! Det blir inga förberedelsedagar för mig. Försöker jobba så fort som alla piller funkar samtidigt och jag kan se datorn för alla näsdukar. Blir inget stort midsommarfirande, men kanske ett litet? Bästisen som är jätteförkyld han med, skyll inte på mig, är på väg hit och vi ska se vad vi kan hitta på. Men jag kan tänka mig betydligt värre kvällar än att ligga i hans famn och käka jordgubbar samtidigt som vi blåser såpbubblor.

Ps. Idag var det 20 år sen jag och min mamma kom till Sverige!
| |
This entry was posted on Friday, June 23, 2006 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments: