Monster i Doris!
Friday, June 09, 2006
Lägenheten ser ut som ett bombnedslag men det är ganska ok att det rä så i en slutrusch när jag pysslar inför ett lajv. Det som inte är ok är att Doris, precis som jag skrev, inte fungerar. Så jag gav mig på att undersöka henne lite närmare. Petar, puttar, knackar och letar efter fel. Vattnet vill inte in i maskinen. Men sen när jag för femtiälfte gången öppnar maskinen, drar bort filtret så förstår jag varför hon inte vill fungera. Ett monster kryper upp och attackerar mig. (Ok, den kryper upp och jag kastar på locket, stänger luckan och springer upp i soffan för att söka skydd). Hjälp!
| |
This entry was posted on Friday, June 09, 2006 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments: