Doris, Herman och Tiny
Friday, June 09, 2006
Kåpan kom hem i förrgår (den som inte är en kåpa egentligen utan en väldigt lång väst utan armar). Försökte skriva det i en blogg men Herman grälade, (så heter min dator). Sen försöker jag föra över musik till Tiny (min mp3spelare) men den grälar den med. Doris (min diskmaskin) har blivit rädd för vatten. Känns som alla elektriska prylar har vänt sig emot mig i en samlad attack.

Så nu försöker jag gräla med alla maskiner, sy böcker och pyssla klart resten till kastaria och samtidigt som jag städar + jobbet. Humöret pendlar mellan rosa såpbubblor och rastlös trötthet. Ikväll är det ut i parken och mysa om jag har tid.
| |
This entry was posted on Friday, June 09, 2006 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments: