Julafton
Monday, December 25, 2006
Illutionen har spruckit, jag har sett bakom garinderna. Julafton är bara en vanlig dag, precis som alla andra. Inget magiskt, inget speciellt. Och jag har precis haft den bästa julafton någonsin! Var bara hemma o latade mig. Firade inte jul och det passar mig alldeles utmärkt. Sov bort större delen av dagen, trött mest hela tiden pga av de nya pillrena. Det var bara en sak som fattades - Kasai!

Det bästa med Julafton är att nu kanske den här förbannade julhysterin kan försvinna. Är så trött på allt "bling-bling" och julsånger. Gah!

Note to self: När det står att "nästa film rekomenderas från 16 år" kan det även betyda "nästa film rekomenderas bara i sällskap".

Har alltid varit förtjust i skräckfilmer men sen jag bor själv igen gör jag allt för att undvika dem, tack vare min förbannade mörkrädlsa. (My ass att den ska växa bort med åren.) Självklart fick de för sig att visa en "riktig" skräckfilm, en som jag tidigare också undvikit och aldrig sett klart. Vet inte vad den heter eller hur den är egentligen men vet att den skrämmer skiten ur mig. Väggen tänjer sig och försöker grabba tag i en. Usch!
This entry was posted on Monday, December 25, 2006 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments: