Kan inte låta bli
Sunday, December 24, 2006
Måste bara "oppta" lite till! Så nu lite bättre färg. Fan vilken tid det tar. Skulle ändra lite på några färger men för att allt ska stämma så är det tusen saker som ska ändras samtidigt. Suck.

Dagens läxa: Om läkaren säger att du ska ta en halv dos av den nya medicinen för att trappa upp skall man lyssna.

Tänkte att det kunde väl inte vara sånna skillnader och tog hela pillret, vilket gjorde att jag fick massiva bivekningar. Inte så allvarliga förståss, bara att jag är få förbannat trött! Har nog aldrig nannat kudden så hårt förut, inte ens efter en fet fest med tillhörande mängd alkehol. Jösses. Fortfarande alldeles vimelkantig. När jag till slut tog mig ur sängen så kröp jag till soffan, försökte äta frukost o sov bort resten av dagen där. Effektivaste botemedlet: koffeintablett!

Förbereder mig på en ensam jul hemma. Orkar inte ens tänka på att det är julafton imorron. Vill inte. Planen för tillfället är att bojkotta jul och låtsas som om det regna, eller nja det kommer det väl göra ialla fall?! Det brukar ju vara så på julafton. Har ingen berömd "julkänsla" kvar heller. Bara trött på skiten eller bara trött, vet inte vilket. Men jag kanske kan göra om bloggen lite mer imorron kväll, det ätar tid! Då glömmer jag omvärlden.


Svar på comments:
Tack, Daniel! Japp, det är bilderna till P19. Fan vad jag saknar det arret! Har du något tips om ett bra webbprogram där jag kan se vad fan jag sysslar med istället för bara kod så är det välkommet!
Massa kramar på dig vännen!
This entry was posted on Sunday, December 24, 2006 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 comments:

On Sunday, December 24, 2006 at 1:58:00 AM GMT+1 , Anonymous said...

läkare talar ibland sannig de med... Kommer bli lite mer tomt här på julen :( men men... bloggen är jättefin... och till daniel: Du sitter på matrialet. säg bara ordet och jag är igång.

 
On Sunday, December 24, 2006 at 12:01:00 PM GMT+1 , Anonymous said...

God Jul, gumman! Jag älskar dig!!