Dödligt virus? (Dyrt virus iaf)
Saturday, January 28, 2006
Ok, kom igen nu. Vem av er har smittat mig? Detta har aldrig intresserad mig förut utan snarare varit ett nödvändigt måste men av någon underlig anledning har jag, som inte kunde orka bry sig att byta från sommar till vinter uppsättning, blivit intresserada av det värsta jag vet - skor! "Nej, det är inte sant!" Var min första reaktion och förträngde det elendiga i över en månad. Det kanske var Becky som smittade mig, det var trotts allt hon som fick mig att börja tänka på andra sortes kläder än de jag alltid haft. (Becky spelade jag under ett kvällsljav och det är även den karkatären jag kommer att spela på Paragraf 19).

Var och letade i ca 10 sko affärer idag efter snygga skor jag kan ha när jag går ut ikväll men det verkar vara helt omöjligt. Antingen har de päls, villket snart kommer att bli väldigt varm, eller så har de en jätteskum sula som täcker halva hälen och därmed är väldigt ful. Men det primära problemet är att alla högskaftade skor är för smala och även om jag mycket väl kan tänka mig kortskafftade så är kravet att de ska vara snygga o helst svarta. Testat mig igenom allt tror jag och inget passar och ser snyggt ut på samma gång. Skorna får gärna ha lite klack också men jag var deffenitivt inte lika kräsen som jag kan vara. Så hjälp mig ni alla där ute om kan betydligt mycket mer om detta ämne än jag, vart ska jag leta? Har själv alltid tyckt att barfota varit det bästa alternativet. Suckar besviket åt sig själv. Dödligt virus anfall eller i alla fall ett väldigt dyrt och onödigt virus att drabbas av.
This entry was posted on Saturday, January 28, 2006 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 comments:

On Sunday, January 29, 2006 at 11:57:00 AM GMT+1 , Knaster said...

Ehrm, jag har då iaf ALDRIG hävdat att skor är en livsnödvändighet. Nejnej, aldrig! *visslar*

 
On Monday, January 30, 2006 at 5:02:00 PM GMT+1 , isobelll said...

Är det kanske du som har smittat mig? *pekar*