fredagens tändstickor
Saturday, January 28, 2006
Igår satt jag, precis som idag, på ljusterapin. Denna som bara fungerar genom ögonen och önskade mig innerligt tändstickor som jag kunde hålla ögonen öppna med. Det kanske skulle fungerat bättre om jag hade haft ett helt paket och bara tryckt det rakt in i ögonen? Det var i alla fall vad jag tyckte då. Sömn, det förlorade landet...? Jag och en vän hade suttit och diskuterade Kastaria till sent (eller tidigt på morgonen om man vill se det så). Sov kankse hela tre timmar och åkte till centrat för min dagliga dos med ljus. Käkade Koffeintablett för att hålla mig vaken och inne på min andra tablett så började jag bli lite orolig för hur dagen skulle gå. Min huvud var på fullvarv och läxorna som jag satt och gjorde gick förvånansvärt bra.

Som tur var så kunde jag lyssna på min mp3 spelare så att jag slapp somna till den "lugnande musiken" de alltid spelar i bakgrunden. Alltså hur interligent på en skala är det att sätta på musik som man somnar av när själva påängen är att vara vaken? Nåja, VNV Nation pumpades in i huvudet och jag höll mig vaken.
This entry was posted on Saturday, January 28, 2006 and is filed under , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments: