jaha
Monday, January 23, 2006
Jaha, så då har jag också fallit för att lägga ut mina privata tankar på nätet för allmän beskådning. Men det är ju inte som om det är första gången, jag minns när "dagböckerna" kom på olika comunityn och jag tyckte att det var lite läskigt i början men efter ett tag så vänjer man sig och tänker "äh, det är iaf ingen som vet vem jag är". Eller? Spelar det någon roll? Märk väl att jag försöker stava rätt men det är inte en av mina starka sidor så för er prefektionister så är det här nog ingen bra blog.

Så, nuhar jag pysslat en del med färgsättningen och är nästan nöjd temat får bli "Cute and Scary". Saknas en del detaljer men de får jag ta någon annan gång för klockan säger sova och jag känner att min nacke inte vill sitta framför datorn mera idag. Och för er som inte vet det så är det inte "nästa dag" förens man har sovit eller solen gått upp, vad än som kommer först.

Presentation av mig får komma senare, om alls. Tror vi på sånt? Spelar det egentligen någon roll hur lång jag är, vad jag äter och vad mina fötter vill ha för skor?
This entry was posted on Monday, January 23, 2006 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments: