Eftertänksamhet
Thursday, August 03, 2006
När man är hemma och det är relativt tyst en hel dag drabbas vi alla av tankar, det händer även då vi inte vill eller orkar bry oss. Idag är en sån dag.

Dagens irriterande saker:
- Att trots att jag visste att accetonet inte skulle räcka så försökte jag ta brot nagellacket och det tog slut
- Att det tog sju telefonköer tills jag kom fram till rätt plats
- Att inte orka vara social trots att man bryr som om sina vänner
- Att inte hinna klart trots att man inte gör något speciellt egentligen

Dagens bra saker:
- Jag mår tillräkligt bra för att kunna gå och handla
- Jag fick tid hos special läkare imorron bitti
- Sms-krig
- L Word maraton

Tror det verkligen är dags för mig att skaffa husdjur igen, känner mig lite småfånig som kliar alla jag kan komma åt i hårbotten eller klappar en pälsad kudde. Det blir nog råttor igen. Trots allt. Jag har inte tid för något som kräver mer, även om jag vill ha något som inte ska vara i bur alls. Men råttorna är visseligen mest med mig ändå. Och de kan vara ensamma en helg utan större problem. Känner mig fortfarande osäker. Keneda och Taji är fortfarande ömma punkter.
| |
This entry was posted on Thursday, August 03, 2006 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments: