En perfekt date
Friday, August 25, 2006
Kom hem ifrån småland igår där jag som vanligt hälsat på morsan. Haft mysigt och hon har klippt håret på mig. Jättenöjd! Kortare än axellångt och en liten snelugg + färgat rött. Har nog aldrig varit så här glad i mitt hår.

Så blev jag utbjuden på date igår. Bio (Huset vid sjön, förtidspremiär. Vi hade fått biljetter av min syster, tack!) + middag på en mysig china resturang. Ser rosa sopbubblor överallt. Fick en urmysig parfym och en otroligt romantisk kväll. Och ja, jag och bästisen är väl typ tillsammans sen ett par veckor. Det har ju gått fram och tillbaka under större delen av sommaren. Kanske dags att berätta lite mer vad det var som hände med exet men det tar jag någon annan gång.

Medeltidsveckan var helt underbar! Har mullbär i botaniska, festat hela nätterna, gått nattvakt (för att se till att andra inte blir så fulla som vi blev), myst runt på marknaden, bott på norderstrands en sista gång innan de stänger, gått, gått och gått. Hade extremt ont i fötterna. Medeltidsskor har inga bekväma sulor.
| |
This entry was posted on Friday, August 25, 2006 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

3 comments:

On Friday, August 25, 2006 at 12:55:00 PM GMT+2 , Anonymous said...

Hei,

jeg vil også klippe håret...


ha en fin helg!

PS; bra blogg!

 
On Friday, August 25, 2006 at 7:03:00 PM GMT+2 , Anonymous said...

Grattis!!

Låter underbart. Är jätteglad för er skull. Finally ;)

Ge honom en kram från mig!

Kärlek.

 
On Tuesday, August 29, 2006 at 8:20:00 PM GMT+2 , isobelll said...

Daniel, tack. *muttrar* Läskigt ju! Det borde du veta! Kramar