Lycka!
Thursday, August 03, 2006
När jag hittade min hemliga chocklad förråd igen. Tänk vad lycklig man blir av lite glömska och snillrik kurragömma! I mina naiva stunder så tror jag att världsproblemen skulle lösas om alla fick lite chocklad. Ialla fall om det är vit chocklad för då är man nog för tjock för att kriga mer.

Fortfarande sjuk men orkar inte gnälla mer. Ska sy färdigt en ny struthätta idag och lite annat som behöver fixas till medeltidsveckan. Som tur var har jag sällskap av andra sesången till L Word. Väldigt mycket intriger och söta tjejer, vad mer kan man begära? Som bekant sen tidigare så är jag alltid på jakt efter inspiration till bra intriger för lajv och rollspel.

För att bli frisk finns egentligen bara en ända sak jag kan göra, som kommer vara tio gånger bättre än alla d mediciner som ialla fall knappt hjälper, äta nyttigt. Jag tog en paus från min nyttiga diet nu över sommaren villket resulterade i sjukhusvistelse. Ok, jag ger mig. Om det betyder att jag inte får äta pizza eller kakor så är det värt det. Funderar på om jag dessutom är laktosintollerant. Har bara ignorerat att jag måste till läkaren de senaste dagarna, orkar inte ta itu med vårdcentralen här. De tittar på en om man har turen att komma dit och säger, gå hem och ta en alvedon. Till allt! Gnällig igen, måste hitta chockladen igen! (Och ja, den är 70% så det är inte så onyttigt...) Undra var jag la den?
| |
This entry was posted on Thursday, August 03, 2006 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments: