Gonatt Yomi...
Thursday, May 24, 2007
Nanowo äter gärna dubbelt och eftersom han redan är i dubbel size så är inte det så bra. Igår morse kl kvart i sju väckte jag min lilla ängel för att han skulle få äta frukost i lugn och ro,
Satte honom på puffen, hämtade maten och när jag kom tillbaka så såg han lite trött ut. Plockade upp honom och satte oss tillsammans i soffan, viftade med barnmatslasangen framför honom men han var inte alls intresserad utan gick istället trött emot mig och rullade ihop sig tätt, tätt intill mig. Orolig. Sen gick allt väldigt fort. Märkte att han inte fick luft, tvättade nosen, blåste lätt i den för att göra rent men det var redan för sent. Han orkade inte mer. Hans medfödda luftrörsproblem orkade inte med en förkylning, trots att han blev frisk igen så orkade han inte mer.

Det ända jag kan vara tacksam för är att jag fick vara med, jag fick hålla om honom, fick pussa honom. Att han kom till mig när han kände att det var dags. Tomhet. Saknad. Sorgen över ännu en förlorad vän...
| |
This entry was posted on Thursday, May 24, 2007 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments: