Inslaget
Friday, May 11, 2007
Sitter och har möte runtomkring mig. Produktiv. Får saker gjort. Massa nya idéer och visioner men ändå blir jag panikslagen av att inte hinna med allt. Att inte göra visionerna vi pratar om, att inte kunna genomföra planer. Gör saker nu, gör saker på en gång. Suck.

Diskuterat politik i mängder. Blir förbannad på att allas attetyd verkar vara bra men inget görs. Gjorde en personlighetstest ungefär på ledarskapsföreläsning och kom fram till att jag är en "militant forserande trädkramare som tänker ut planer för hur vi ska rädda varandra/naturen på det mest effetiva sättet". Alltså är jag lite av varje, precis som jag visste. Bara roligt att definiera

Dagens rys: När någon pekar och säger att det finns ju en kyrka här på kursgården.
Dagens rysning: När jag upptäcker att det ligger "gud är med dig" broschyrer överallt.
Daggens ännu värre rysning: I matsalen ställer sig en grupp människor upp och börjar sjunga en psalm

Rädd för religiösa fanatiker. Vill inte utsättas. Obehag.

Just nu: trött, ont i huvet, gnällig och vill bara sova...
This entry was posted on Friday, May 11, 2007 and is filed under , , , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments: