Bestämt mig?
Sunday, May 06, 2007
Eller nja nästan. Förhoppningsvis får jag som jag vill. Nästa nervösa steg är sommarjobbet. Ska på andra arbetsintervjuven på onsdag. Måste ha ett cv redo då, aldrig skrivit ett sånt. Vet inte hur man gör eller vad som gäller. Gah!

Min hand är fullklottrad igen, dåligt samvete. Pendlar som bara den i humöret. Förvirrad. Snurrig. Och framförallt nervös. Hösten, projekten, jobb, skola... Sverok. Hur ska jag hinna med? Mitt i allt drabbas jag av extrem kreativitet, vet inte riktigt vart jag ska göra av den. Kan inte koncentrera mig bara på en sak. För att få utlopp för lite av det ialla fall målade jag en jätteskylt på dörren, "Rädda skogen, ingen reklam tack!". Syns inte alls vart jag står i politiska frågor när det akompanieras av ett träd och en maskros?

För trött för att skriva något vettigt. Ögonen ser i kors och dåligt samvete breder ut sig. Hade massor att göra idag, städade istället. Typiskt.

Veckans låt: Nine Inch Nails - Capital G


Ps. texten finns längre ned på sidan.


Dagens nya album:
Juli - Ein neuer tag
Silbermond - Laut gedacht
VNV Nation - Judgement
Björk - Volta

Konkurenslåt: CombiChrist - Enjoy The Abuse
This entry was posted on Sunday, May 06, 2007 and is filed under , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments: