Oljud
Wednesday, May 23, 2007
Tänk att man kan sakna snarkningar så mycket. Att det känns alldeles tyst och otryggt utan dem. Att det är svårt att sova när man inte hör de höga andetagen även om det ofta är svårt att sova pga av dem. Men snart är han uppe i sin gamla styrka, kom igen nu Yomi! Ta i ifrån tårna! Då brukar han klämma i lite extra och få huset att skaka lite till.

På bättringsvägen efter chockterapi mot hans förkylning. Många pussar och massage timmar senare tuffar han runt nästan som vanligt igen. Nanowo har under tiden lyckats bli smällfet, han har ätit upp alla Yomis goda matrester när han inte orkade själv. Så delad matning och bantningskur nästa. Men jag kan bara le ändå och veta att inatt så kommer det vara lite svårt att sova för Yomi snarkar igen.

Dagens sida: Useless cat for sale
Dagens förbannad nr 1: Prov i geografi, läraren har "glömt" maila mig allt jag behöver
Dagens förbannad nr 2: När jag är klar med provet hittar jag en Pbot, trotts att jag var noga med att lägga dit P-skivan men i intrumentbrädet och inte ovanpå. Suck!
| |
This entry was posted on Wednesday, May 23, 2007 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments: