Yomi
Sunday, May 20, 2007
Rosslar, näsblod och ruggig päls. Pipetmatning och ständigt kontrollerande att han fortfarande andas. Kramas, pussas och mysa. Min lilla vän...

Dags att välja sommarjobb, trots att det är lyx att jag kan välja är det grym beslutsångest. Insett att jag nog är engagerad i ett par för många saker. Förstår inte riktigt hur jag ska priotitera och orka säga nej. Vet att det finns saker jag måste välja före men som är fan så mycket tristare. Teoratiering av ett stressat liv.

Tilbaka till Yomi. Får se om det blir Lund och Göteborg i helgen eller hemmamamma med sjuk råtta.

Dagens råtta: Yomi
Dagens barnmatsfavorit för Yomi: Äppelmos-lasange-banan-persiko-puré!
Dagens sida:
RatPower

Note to self: Täck allt med handukar när det är pipettmatning som ska göras, det blir lätt "lite" grisigt.
This entry was posted on Sunday, May 20, 2007 and is filed under , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments: