Surmulen
Friday, August 03, 2007
Visst det är fredag men dagen börjar med att folk kör som idioter och bara vill bygga olyckor. Jag råkar vara något större än nu, gräla inte med isobelll när hon sitter på 17 ton! Frustration. Gråmulet väder, tråkig dag. Folket beter sig inte heller speciellt mycket bättre. Tio gånger lättare att få höra, du jag är inte intresserad av att ha kontakt med dig än att på underliga sätt bli iggad och sedan inte. Märklig känsla.

Försöker få upp hakan, fest ikväll och imorron. Precis vad jag behöver. Känns som jag svalt en citron, tänt eld på den och någon har stampat mig hårt på tån samtidigt som jag tappar ett vinglas så att allt färgas rött. Men nej inget av det har hänt, bara gnällig utan bra ursäkt. Hård musik och gott sällskap är nog det ända som kan lösa problemet just nu. Egotrippad, retorisk, manipulativ, elak bitch? Antagligen även när jag är på bra humör. Även om jag ibland hoppas att det inte är så genomskinligt.

Så trött idag att jag faktiskt sov middag, i lastbilen till tråkig radio. Men grymt skönt! Kan jag helt klart rekomendera.

Dagens musiktips: Sin - noisy pipes lovely noises
This entry was posted on Friday, August 03, 2007 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 comments:

On Saturday, August 4, 2007 at 4:40:00 AM GMT+2 , Wilhelm Raab said...

Låter som en tung dag, hoppas kvällen/festandet blev bättre. Har haft en toppfredag själv idag, jag också ... eller lördag snarare, kl 01 när jag var ute med hunden så blev det bra, innan dess var det kaos o kass. :-(

 
On Sunday, August 12, 2007 at 10:35:00 PM GMT+2 , isobelll said...

Får va med oss festa nästa gång! :)