Svåra beslut
Saturday, December 15, 2007
Kanske är det för det bästa? De svåra besluten vi tar. Är det från magen? Är det rätt? Frågorna plågar mig/oss/vi. Förrvirad står jag ensam kvar. Men jag vet att det finns en framtid för den som kämpar. För det vi vet är rätt och för oss om vi bara vill. Men inte nu. Inte här. Sorgen sköljer över mig igen. Så trött på att vara förvirrad och trasig. Tränger bort tårarna och försöker stiga in i dansmolnet som kommer omsluta mig inatt. Hedeligt supande mot ont?

Nätterna är ändå värst. Fast den här veckan har jag mestadels varit fjättrad vid sängen och livrädd för att äta. Japp, magsjukan har härjat även hos mig. Urk. Inget jag rekomenderar. Framförallt inte när skolan känns jäkligt viktig. Gick nog dit för tidigt, framförallt utan mat i magen, sjuk sen igen. Fan. Men Kazai, trots att vi inte borde ses, kom hit igår och matade mig med potatismos, kramar och desperate housewives. Bästa botemedlet för en ensam isobelll. När han åkte idag dog en del inom mig.

Dagens humortips: Fråga Anders & Måns
Dagens låt: VNV Nation - Beloved



This entry was posted on Saturday, December 15, 2007 and is filed under , , , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

1 comments:

On Monday, December 17, 2007 at 5:39:00 AM GMT+1 , Anonymous said...

.....<3....

honungskanin...

:(