Förkylningsprat
Wednesday, January 23, 2008
Är hemma med någon slags jobbig förkylning som vägrar släppa greppet eller helt bryta ut och däcka mig mer än några timmar i taget. Jävligt irriterande. Varje gång jag tänker, men jag kan väl inte vara så jävla sjuk och gör något vettigt kommer den som en gäst du inte ville ha, eller kanske en mygga som är alldeles för nära örat och grälar på mig. Gnäll!

Men jag hittade den här idag, blev tipsad av miljöpartiet maillinglista. =) Mer att läsa om den finns här.



Dagens serie: House, halvvägs genom sesång 3. Hans syrliga komentarer färgar av sig, akta er!
Gårdagens film: Bee movie, ett felsteg. Hade kanske tyckt den vore kul om jag vore 3½. Och jag kan inte riktigt komma över att jag tycker att den ser dubbad ut (ja ja jag vet att den är animerad och därför självskrivet dubbad) men när en känd röst, som Jerry Seinfeld gör rösten till huvudrollen så ser det bara dubbat ut eftersom jag vet hur hans ansikte egentligen ser ut.
This entry was posted on Wednesday, January 23, 2008 and is filed under , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments: