Gips!
Monday, January 07, 2008
Gips gips?
Gips gips nicht.

Gips gips morgen?

Gips gips morgen.

Morgen!
Morgen!


(Måste läsas på tyska.)

Tillbaka i skolan igen. Var en märklige känsla imorse. Men dagen rullade på och jag blev mer och mer otolig på att få börja på projektet. Så senariot återupprepar sig, först i skolan och sist ut. Kom hem strax före 22 ikväll. Trött men nöjd. Imorron fortsätter det och jag har gips upp till öronen. Men jag vet fortfarande inte hur jag ska hinna klart.

Distraheringen fortsätter. Hoppas jag aldrig kommer ifrån den. Men kreativiteten har äntligen lossnat och som bekant rinner den ur varje öppning när dammen brustit.

Dagens bok: Mirrormask. (Av ingen mindre än, ja du gissade det! Neil Gaiman. Om jag inte förstått det fel så har han skrivit ett filmmanus, som blev filmen Mirrormask som Dave McKean regiserade och även illustrerade boken, han och Neil har samarbetat många gånger med toppen resultat typ varje gång.)
Dagens matlagning: Pasta med Tomatsås, kikärtor och chaminjoner. Jag diggar att vara vego! Då lagar jag faktiskt maten =)
Dagens låt: Arcade Fire - Keep The Car Running

This entry was posted on Monday, January 07, 2008 and is filed under , , , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

1 comments:

On Monday, January 7, 2008 at 11:42:00 PM GMT+1 , Anonymous said...

LÅter mäktigt med gips.