Nya lösningar
Thursday, January 31, 2008
Det gäller alltså att klaga högljut på bloggen för att problemen ska lösa sig.



  • Kameran. Ingen aning än.


  • Nya Zeeland. Jag kom in och åker i Juli!!!! På lunchen kom beskedet jag väntat på sen i fredags, gått gravid med som vi brukar säga på tyska. (Bilden ovan är från Nelson. Det är där jag ska plugga.)


  • Svenska Bostäder. Jag har sagt upp mitt nuvarande hyreskontrakt och flyttar in i studentlägenheten med rivningskontrakt i början av mars. Det var ett av de värsta besluten jag behövt göra, om man tittar nervmässigt. Imorse var det nästan olidligt när jag fortfarande inte visste någon om Nya Zeeland och var tvungen att säga upp den idag innan nästa månad börjar. Inloggen på sidan borde fungera igen också.


  • Gmail. Fungerar mystiskt sätt igen att skriva mail.


  • Facebook. Fungerar mystiskt igen utan att jag gjort något mer, precis som Gmail.


  • Mobilen. Fungarar inte riktigt men en snäll vän ska titta på den.


Dagens bästa telefon samtal: När Kilroy Education talar om att jag kommer in! Det blir ett förberedande år, eller jag hoppar in i deras utbildning och går tills jul nånstans. I februari är det dags för högskolestudier. =)
Gårdagens sena pyssel: Byta färg på bloggen. (Fotot på blomman är taget för en skoluppgift.)

This entry was posted on Thursday, January 31, 2008 and is filed under , , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

1 comments:

On Friday, February 1, 2008 at 12:21:00 AM GMT+1 , Anonymous said...

Hallo, jag hamnade på din blogg av en slump, men det var en positiv upplevelse. Så jag lämnar en liten kommentar. M v h / Fredrik :-)