Att sova
Thursday, April 06, 2006
Sov förra natten igenom. Helt otroligt. Sen var det en lång, jobbig och ändå rolig dag igår. Hade bland annat ett förmöte som var väldgit lyckat. *Håll tummarna för mig på söndag*

Kom hem halv tolv, pratade med morsan i telefon tills kvart över tolv. Då inser jag att jag egentligen borde gå på morgonlektionen och att jag inte kommer hinna göra allt det där jag skulle hunnit med om jag inte gick på den. Så jag kommer inte i säng förens tjugo över ett. (Lägenheten är rosaprickig av post-it-lappar). Men när väckaklockan ringer imorse så fattar jag att jag aldrig kommer kunna spela rollspel ikväll om jag inte sover lite mer. Så här sitter jag nu med dåligt samvete över en missad exel genomgång och undrar om inte någon annan kan visa mig hur det funkar. Men jag sov igenom hela natten! I sägen! Sov nästan lika gott som Taji "Tadden" och Izanagi "Iza" gjorde när jag kom på dem häromdagen med att sova sked. Avensjuk.

Dags läxor, göra sig iordning och pyssel innan skolan som börjar om två timmar. Historia B, väldigt intressant men mindre kul att man måste göra en mastodontuppsatts. Jag hatar sånna, får prestationsångest.

Note to self: När du ser en vägg är det dags att sakna ned inte gasa! Om man tar en sak i taget och gasar så är väggarna bara av gips och inte solid betong!


| |
This entry was posted on Thursday, April 06, 2006 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments: