Produktivt möte
Saturday, April 15, 2006
Jösses, tre timmars sömn senare började min långfredag på riktigt. Men det var det värt. Åkte in på styrelsemöte som var riktigt roligt. Så himla kul år det här kommer att bli! Hamnade på helt rätt position och är extremt nöjd med mina arbetsuppgifter. Efter ett långt möte så bestämde jag mig till slut för att i alla fall åka hem för att sova (där jag nu sitter med en sjuk Tadden i famnen) för att jag kände hur min näsa var beredd på att strypa mig inom kort. Ska försöka sova snart, ta hand om Tadden lite mer och lugna ned mig från min koffein hipe. Så nöjd med mötet!

Note to self: På kina resturangen har de inte en sallad. Och nej den inte ens den wokade maten är utan jättefet sås.
| |
This entry was posted on Saturday, April 15, 2006 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments: