Covenant
Sunday, April 02, 2006
Otroligt bra! Stod längst fram och de körde alla riktiga favoritlåtar, "Dead Stars", "We stand alone", "Call the ships to port", "Ritual Noise" och många fler. Packat med folk och en packad jag. Normaltillstånd för mig numera är lite småflörtig, kramig och ofta glad. Nu när det är vår (snön ute ignoreras) blir det lite värre, jag blir mer flörtig. Om man sen häller sprit på det som dessutom gör att assosiationerna tar "trevliga" vändningar så blir resultatet att alla i min närhet tror att jag tok limmar på dem. Men det är ganska kul att sedan bara försvinna i folkmängden och se lite oskyldig ut, så som man bara gör med två flätor och kjol.

"Jag skulle ju aldrig!", "Haha, trodde du verkligen att jag ville något med dig?", "Jag är alldeles för full, glad och oskuldsfull för att förstå vad du menar" - attetyden är effektiv.

Gräl innan men det kunde med nöd och näppe glömmas med lite mer att drika och goda vänners sällskap. Sen blev det några timmars nattbuss hem men som tur var höll en väldigt vänlig själ mig vaken så att jag kom av rätt.
| |
This entry was posted on Sunday, April 02, 2006 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments: