Jag kan själv...
Monday, April 03, 2006
Note to self: ... fungerar faktiskt bara när jag kan själv!

Dö kräk, dö! Springer runt i lägenheten beväpnad med dammsugaren och en stor flaska radar.

Funderar allvarligt på att sätta in en jobbannons. Den skulle lyda ungefär såhär:

"Söker vänlig själ att ta bort alla spindlar/insekter ur min lägenhet. Även kock utbildning är uppskattat då mindre matlagning och eventuell inhandling kan förekomma.
Erbjuder: Evig tacksamhet och en kram om du är söt (Värderas av anställningsansvarig)"

Eller kanske inte?

------
Uppdatering

Note to self: "Jag kan själv!" är tydligen bara en fråga om envishet.

Har precis, alldeles själv, lyft min stora dubbelsäng (180-200cm madrass). Nöjd, förvånad, imponerad.
| |
This entry was posted on Monday, April 03, 2006 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

1 comments:

On Tuesday, April 25, 2006 at 11:46:00 AM GMT+2 , Anonymous said...

Du Kan.

Punkt.

Kärlek.