Intelligenta idéer
Tuesday, April 04, 2006
Ok, jag erkänner. Det kanske inte var en av mina absolut bästa idéer men det kändes genomtänkt och bra. Men nu kanske jag kan lära mig till nästa gång.

Note to self: Om du har sprungit upp o ned till vinden hela dagen så ska du inte träna på kvällen också. Om träningsbyxorna sitter löst när de är nytvättade kan du ge dig fan på att de blir tre storlekar större när du tränar, (läs: rammar nästan av).

Var svimfärdig på träningen men envisa lilla jag tyckte att jag minsan kunde hänga med ändå! Nåja, nu har jag varit riktigt duktig och till och med lagat mat till mig själv. Mycket imponerad. Ska ta det lungt, plocka undan lite och sen sova. Förhoppningsvis ända tills morgonen.
| |
This entry was posted on Tuesday, April 04, 2006 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments: