Vinden
Tuesday, April 04, 2006
Äta frukost är bra och nyttigt. Men inte alltid inplanerat. När jag märkte att trapportna till vinden kändes ovanligt svåra kom jag ihåg att jag inte ätit. En grötskål senare ska jag bara försöka komma igång igen och kämpa vidare. Tagit en dag ledigt från skolan. För mig själv, de bryr sig inte men i mitt huvud är det ledigt från läxor och framförallt pressen av läxor. Göra en sak i taget. Vindrensning. Bära upp massa prylar, kasta massa gammalt och ta fram ett stort sybord. Det behövs verkligen. Min rygg är inte glad på mig men när jag är igång så tänker jag inte på den.

Mer vind, mer kasta. Ännu mer städa och sortering av prylar. Puh! Pust. Insåg ialla fall att jag inte kunde bära böcker upp till vinden, dem får någon annan ta. Allt annat har faktiskt gått! Och sen är det träning ikväll. Efter den här dagen borde jag kunna sova bra i ett renstädat sovrum. :)
| |
This entry was posted on Tuesday, April 04, 2006 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments: