Bakfull
Saturday, May 27, 2006
Jag kunde ju inte bli bakfull! Gick upp mitt i natten för att dricka vatten. Det här är inget bra mönster. Hoppas jag inte blir såhär jämt. Idag ser planeringen lite annorlunda ut än jag tänkt mig, dricka mycket vatten, förflytta mig långsamt och baka kakor till kvällens fest får det bli istället för seriösa aktiviteter. (Jag vill egentligen köpa en flaska vin som jag kan ge bort till de jättegulliga tjejerna som jag ska träffa ikväll men ekonomin säger baka!). Kanske kan titta på något avsnitt av Gilmore Girls till onyttig mat. Orkar inte bry mig om dieten idag. Tar det nästa vecka.

Note to self: Fråga vilken procenthalt den estniska fulvodkan har innan du sveper den nästa gång.
| |
This entry was posted on Saturday, May 27, 2006 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments: