träning
Thursday, May 04, 2006
Var duktig och tog en spontan fika med klasskamrater i solen idag. Skönt och utan stress med andra ord väldigt ovanligt för mig. Mindre bra var att vi hade så trevligt att jag missade träningen. Men eftersom det var så fint väder så bestämde jag mig för att ta årets första inlinestur. Toppen! Hittade dem även på vinden och åkte iväg. När jag hade kommit ganska långt så började jag undra varför mina inlines lät så mycket, hade spelaren på hög volym så jag hade inte lagt märke till det tidigare. Satte mig ned i gräset och märkte att hjulen inte alls snurrade av sig själv. Jättekul, eller inte... Kämpade mig tillbaka och är väldigt nöjd med prestationen att åka inlines utan snurrande hjul. Träning fick jag ialla fall!
| |
This entry was posted on Thursday, May 04, 2006 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments: