Vändning
Wednesday, May 31, 2006
Varit inne på kansliet idag och jobbat, otroligt skönt att få något gjort. Tack vare min underbara "chef"! På strålande bra humör för omväxlingsskull. Det är mörkt ute men ändå blå himmel och framförallt utan regn. Insåg däremot idag att om jag ska på kastaria så måste jag göra allt som jag skjutit upp att göra, (läs: mycket), på ca två veckor. Helt innan Hultsfred! För sen blir det tajt! Så jag kommer att stressa ännu mer med allt nu än jag har gjort de senaste veckorna. Men jag har stora förhoppningar om att det kommer att gå så bra så. Tidsoptimisten själv. Bara för att det går lätt att visualisera alla pysselstegen i huvudet betyder det inte att det går lika snabbt att göra dem i praktiken.

Dagens fråga: Varför älskar insekter asfalten på natten? (Jag brukar vilja gå barfota större delen av året men blir livrädd och låter skorna vara på när insekterna kryper fram på natten och eftersom det har varit så stressat den senaste tiden så har promenaden hem ifrån tåget varit den ända tiden som jag kunnat koppla av på. Men då är det massvis med obehagliga kryp på ute och spatserar på asfalten.)

Åter till arbetet! Det vore interligent om jag la upp en projektplan för hur jag ska hinna med allt innan lajvet, undrar om jag kommer orka göra det.

En annan förklaring till varför jag beteer mig lite fånigt är att jag kände mig löjligt träffad när jag läste dagens metro kolumn, förstår ni vad jag menar?
| |
This entry was posted on Wednesday, May 31, 2006 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments: