Fly
Monday, May 08, 2006
Lång helg. Åkte till kastaria området och byggde. Kan inte säga att jag är speciellt nöjd med organisationen runt den bygghelgen men vi som åkte hade kul och kämpade på. Igår var det ett långt styrelsemöte. Åkte hem på lördagkvällen för att fixa anteckningarna som jag behövde till söndagsmötet. Men anteckningarna glömde jag givligtvis hemma och dagen startade på värsta tänkbara sätt. Hann visseligen i tid till mötet men massa saker gick fel. Så som det brukar göra med bara fyra timmars sömn i kroppen, lättirriterad och nästan död. Dagen bättrade på sig och visst så var jag redigt trött men flydde stan istället. Självklart så försov jag mig imorse och hann inte till min lektion men njuter jag bestämde mig ändå för att jag inte skulle orka plugga utan av en dag som är så stressfri som den kan bli i min värld. Ska plugga sen och jobba lite mer, trött men ganska nöjd.

Nu bär det först ut i Uppsalas parker för att käka jordgubbar och dricka vin! Myser. Att fly är bra!
| |
This entry was posted on Monday, May 08, 2006 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments: