två steg fram ett tillbaka
Wednesday, May 10, 2006
Underbar dag igår! Jobbade lite men pluggade inget. Idag kom jag hem och satte mig vid böckerna men fick inte in något. Trött och slut gick jag och la mig. Sov hela eftermiddagen. Känner mig ganska misslyckad när det gäller skolan men vet att jag kanske drivit det för hårt på sista tiden. Kanske borde lyssna på min kropp. Men dagen slutade bra, pratat med vänner och familj. Tittat på Gilmore Girls och unnat mig något gott att äta. Försöker nu pendla in en vettig kost som fungerar i längden, är framme vid ursprungsmålet som var att passa in i mina gamla favoritbyxor. Och ja, även om jag inte är helt nöjd än och antagligen aldrig kommer bli det så behöver jag inte pressa kilon längre utan koncentrerar mig på att träna och äta vettigt.

Note to self: När du sprungit in i en vägg så kan du inte förvänta dig att allt ska vara som vanligt, du måste borsta av dig betongdammet innan du kan gå igenom hålet i muren.
| |
This entry was posted on Wednesday, May 10, 2006 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments: