Mögel nr 2
Friday, May 26, 2006
Nu är det dags, om jag försvinner så har det ätit upp mig! Mögelhärden ska ut ur lägenheten, jag ska segra. (Se hur Frida står i kampberedskap och sliter upp de farligaste vapen hon har, en påse!)

Förhoppningsvis hittar jag även den kåpa som jag sytt på i två månader och är väldigt rädd om. Ifall kåpan är borta eller mögelattackerad så åker jag nog inte på Kastaria. Ilska, irritation och vrede.

Kan nog vänja mig vid att vakna med till ett snällt leende, kanske kan vänja mig lite för snabbt. Känns lite för bra, för fort och för förvirrat i huvudet.

Försöker reda ut ett bråk i vänskapskretsen, att alla inte bara kan älska varandra och vara nöjda? Naiva åsikter i ett ganska allvarligt gräl.
| |
This entry was posted on Friday, May 26, 2006 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments: