Onödig fakta
Wednesday, May 31, 2006
Snodd lista från en kompis på helgon med egna svar förståss med massa onödig info om mig. Enjoy!

SENASTE PERSON SOM:

Sov i din säng: bästisen
Såg dig gråta: bästisen
Fick dig att gråta: mina tankar
Du delade en drink med: bästisen
Du gick på bio med: exet, länge sen jag var på bio
Du gick på stan med: bästisen
Skällde på dig: exet
Skickade ett e-mail till dig: min chef

HAR DU NÅGONSIN:
Sagt ”Jag Älskar Dig” och menat det: ja, flera gånger
Bråkat med ditt husdjur: ja, när de inte gör som de blir tillsagda. Men vi blir sams efteråt.
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: ja, hänt ganska ofta
Hånglat med en kändis: nej

EXTRA STUFF:
Tar du droger: vad defineras som droger?
Dricker du: ja, det gör väl alla för att överleva? Och Alkehol, ja!
Vad är du mest rädd för: Spindlar, skräckfilmer sent på kvällen. Jag är löjligt mörkrädd.
Vilka kläder sover du i: Ibland naken, ibland i nattlinne eller pyjamas.
Vart vill du gifta dig: Aldrig igen!
Vem hatar du verkligen: Mina pappor
Varit kär: ja
Kör du bil: bil och lastbil
Har du ett jobb: extraknäcker ibland som kroki- eller fotomodell
Gillar du att ha folk omkring dig: ibland, social ensamvarg
Är du ett hälsofreak: har blivit det, är det till och från. Tyvärr en väldigt kostsam vana det innebär nämligen dyrare mat och nya kläder!

STUFF:
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på: ja, många gånger
Är du ensam nu: ja
Låtar som fastnar i ditt huvud: oj, sist hörda låten brukar fastna och nynnas på vare sig jag kan den eller inte.
Vill du gifta dig: Aldrig igen!
Vill du ha barn: vet inte, i sånt fall vill jag adoptera

FAVORIT:
Rum i huset: Vardagsrummet där symaskinen och datorn står
Typ av musik: hårdrocksythgothgrungeskamysalternativtyp
Parfym: helst vanilj
Månad: ingen i sverige
Sten: alla stenar som står ut och är fina som man hittar när man är ute och går, ex släta vita på en strandkant.

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU:
Gråtit: ja
Köpt någonting: nej
Sjungit: nej, faktiskt inte vilket är ovanligt
Sagt ”Jag Älskar Dig”: ja
Träffat någon ny person: nej
Saknat någon: JA!!
Kramat någon: nej
kysst någon: nej

SENASTE:
Låt du hörde: Nine inch nails - With teeth
Film du såg: Den bästa sommaren
Drink du köpte: kommer inte ihåg - brukar få drinkar!
Sak du stal: överbliven bortglömd tygbit
Mat du åt: mjölk med havregryn i, matlagning är tråkigt.
Gången du åt en 7-Eleven korv: tror jag aldrig gjort det

FÖRSTA:
första bästa kompis: Yvonne, jag var ca två år och bodde fortfarande i Tyskland
första jobb: fritisfröken
första onlinenick: Raygirl
första inhandlade skiva: Bernard o Bianca i Australien (ja, jag har kvar den nånstans)
första förälskelse: oj, vet inte i vilken ordning de kommer
första begravning: när jag var 13 år, killen som dog var jag väldigt kär i fortfarande
första piercing/tatuering: ca 19 år i när jag piercade mig i tungan men var bara ca 3 månader när jag fick hål i öronen
första kreditkort: första bankkortet fick jag vid 16 tror jag, har ingen kredit
första riktiga kärlek: Stefan, 14 år
första fiende: för många, minns inte vem som var först
första stora resa: Joguslavien när jag var 9 år eller året efter då vi åkte på jorden runt resa
första konsert: utan föräldrars sällskap, 3T

FAVORIT:
favoritband: Nine Inch Nails
favoritfilm: Dancer in the Dark
favoritmat: gröt!
favoritspel: lajv
favoritmärke: tycker inte om märkeskläder och annars vet jag inte
favoritdjur: ALLA! Insekter är inte djur!
favoritsyssla: pyssel av alla kategorier

SENASTE:
senaste stora bilresa: till lajvet förra helgen
senaste stora bussresa: till småland för några år sen
senaste gången du grät: idag
senaste dryck: hållbarmjölk
senaste förälskelse: nuvarande hemlig
senaste telefonsamtal: klasskamrat i telefonen, bästisen i mobilen och skype
senaste tv-program: tyska eftermiddagsprogramen
senaste dusch: i förrgår, badade igår
senaste inköpta skor: två par samtidigt, ett par ballerinaskor ( ja jag ger mig de är söta) och ett par fusk converse (vita med blommor, fjärilar och körsbär på!)
senaste skiva spelad: spelar sällan skivor, lyssnar mest på mp3or även i bilen då det är blandmusik med mp3.
senaste irritation: mig själv
senaste läsk: coca cola light
senaste glass: hemmagjord jordgubbssorbet
senaste skjortan du haft på dig: en ljuslila med asiatiskt inspirerad krage typ
senaste sexet: i helgen och tack det var väldigt bra

Puh, listan var kanske i längsta laget men det ärpå något tokigt sätt ändå alltid lika kul att fylla i sånna. Kanske är det för att man lär känna sig själv lite bättre eller bara för att det är kul att rada upp massvis med idiotiska saker.
| |
This entry was posted on Wednesday, May 31, 2006 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments: