Regn
Tuesday, May 30, 2006
Regn o trist väder. Ungefär som mitt humör. Varit deppad i ett par dagar nu. Orkar inte gör något, tycker alldeles för synd om mig själv. Försöker sluta med det men det går inte så jättebra. Hoppas på en bättre dag imorron. Men pratar precis med bästisen och blev, som alltid, glad.

Dagens skratt: "Blod är ok, bajs är ok, kiss är ok, spyror är sådär men att köra in stora metalföremol och knipsa av delar av livmoderetappen är fan inte ok, inte tången heller för den delen!" Från bästisen när han erbjöd sig följa med till gynekologen men inte in till rummet. Och han ska bli sjuksyrra och måste praktisera på en sån avdelning!

Och en annan väldigt glad nyhet, som jag tackar min emenenta bästis, är att Hultsfred blir av i år! Coheed and Cambria, Korn och Within Temtation - Here I come! (plus många fler...)
(Coheed and Cambria på bilden, de försöker vara hårdare än de egentligen är. Om man lyssnar på musiken så ser man en blond, teeniegrabb, smal med pagefrisyr - oj, vad fel jag hade!)
| |
This entry was posted on Tuesday, May 30, 2006 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments: