Irritation
Tuesday, March 21, 2006
Åkte till skolan men väl där så hittar jag inte lektionssalen så jag vände och åkte hem igen. Irritation på hög nivå. Byggnaden jag skulle in i var låst. Förbannad. Nåja, hemma och syr istället. Gjort jättemycket på mina nya skor men har väldigt ont i händerna nu eftersom jag syr i läder.

Helgen var trevlig, min mor var på besök och även fast vi alla fortfarande är lite skärrade pga av olyckan så verkade både hunden och hon må bra, fysiskt ialla fall. Födelsedagsmiddag för Staffan, brädspel och rollspel. Fick spela Kajsa igen som hamnade i nya beklämda situationer, stackars liten. Men hon verkar ialla fall ha hittat lite vänner om hon sköter sina kort rätt. Berättar mer om dem senare.

Givit efter för frestelsen. Vet att jag verkligen inte borde, att jag inte har tid. Men om jag fortsätter att sy, spela rollspel och göra mina läxor så skadar det nog inte? Naiv. Vet att jag kommer få för det här senare.

Note to self: Du har inte obegränsat med tid till förfogan, ej eller obegränsade resurser av energi.
| |
This entry was posted on Tuesday, March 21, 2006 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments: