Jävla SL!
Tuesday, March 07, 2006
Med en halvtimmes buffert så borde man hinna hämta kläder och gå fem min till träningslokalen tycker man. (Dessutom så sprang jag, ca 3 min). Det är trots allt inte alls långt härirån och tar nästan lika lång tid som att gå till träningslokalen på en gång men nej. Så roligt ska vi inte ha det. Svinkallt ute idag kan jag informera om och det blir inte roligare när resan som skulle ta 55 minuter blir förlängd med minst 30 minuters iskall kyla!

Summan: Kom till träningslokalen 19.05 och de hade låst omklädningsrummet. Med andra ord så kom jag inte in utan fick snällt gå hem igen.

Arg

Note to self: Lita aldrig på att en halvtimmes buffert fungerar på vintern. Och sysselsättning hjälper till att hålla tankarna borta från en jobbig rygg.
| |
This entry was posted on Tuesday, March 07, 2006 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments: