Tappat bort
Tuesday, March 28, 2006
Jag vet inte vart det har tagit vägen, idag var jag tvungen att ändra inställningarna på min provdocka. Sedan mitten av januari har jag gått ned i vikt igen. Det har ju stått stilla väldigt länge. Idag är det en storlek till som jag vill gå ned, sen är jag vid ursprungsmålet. Det jag satte upp för tre år sen. Tio kilo på två månader nu. Skrämd. Nöjd. Glad. Läskigt. Allt genom att låta bli att äta vitt. Så lite socker, vitt mjöl och fett som möjligt. Gå mera, träna lite och ha kul. Dags att sy in kläderna ännu mer. Ofattbart. Och lite solt över mig själv.
| |
This entry was posted on Tuesday, March 28, 2006 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 comments:

On Wednesday, March 29, 2006 at 10:08:00 AM GMT+2 , Anonymous said...

Grattis! Vad kul. Går själv och klurar så att jag skall äta mindre vitt för att se vad som händer.

 
On Wednesday, March 29, 2006 at 3:59:00 PM GMT+2 , Anonymous said...

Jätte roligt!!! Det viktigaste är att du mår bra!!