Sömn
Tuesday, March 14, 2006
Jobb idag, betald meditation. Grymt skönt och dessutom är det bra för det underdimensionerad egot.

Fyra timmars sömn var alldeles för lite så väckaklockan stängdes av och jag fick ett par timmar till. Tidiga mornar med sena nätter, ekvationen går inte ihop. Och hur mycket jag än försöker lägga mig tidigare så blir det aldrig av. Sömn har alltid varit ett problem men inte på det sättet som många tror. Sitter jag stilla i mer än 3 min så slår kroppen automatiskt om och tror att det är natt. Har seriöst missat "Sagan om ringen - De två tornen" och "Matrix" på bio pga av det + många andra filmer. Jag brukar säga att jag ska sova film eftersom det brukar vara resultatet. Till problemet hör också att jag inte tycker om kaffe eller all form av te som smakar te, (driker bara nyponte för det har inte eftersomaken av te).

Note to self: Om du går och lägger dig vid midnatt så får du högst sex timmars sömn om du har lektion nästa dag.
| |
This entry was posted on Tuesday, March 14, 2006 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

1 comments:

On Tuesday, March 14, 2006 at 10:40:00 AM GMT+1 , CV said...

KÄnner igen det där att det är svårt att komma i säng. Speciellt om man sätter sig framför datorn kan timmarna springa iväg på natten.
RS
kulturbloggen.com